2009-09-22

ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΕ, ΙΔΟΥ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ. ΕΤΣΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ Η ΔΕΞΙΑ.

Τρίτη, 22 Σεπτέμβριος 2009

"1142 & καταγγελία για κάπνισμα.... τόσο απλά."


"Πριν 1 μήνα περίπου πήρα τηλέφωνο στο 1142 για να καταγγείλω ότι σε όλες καφετέριες στον πεζόδρομο (κέντρο) της Φλώρινας, υπήρχαν σταχτοδοχεία στα τραπέζια που βρίσκονταν μέσα, δεν υπήρχε σε καμία η ένδειξη ότι απαγορεύετε το κάπνισμα και ότι πελάτες και προσωπικό καπνίζανε...
ειδικά το βράδυ, όπως πριν από την 1 Ιουλίου 2009 που ισχύει ο νόμος. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι θα ενημερώσουν τους αρμόδιους για να διεξαχθεί ο έλεγχος.
Το Σάββατο 19/09/2009 είχα πάει στη Θεσσαλονίκη και το βράδυ στις 23:30 πήγα μια βόλτα από την Πλατεία Αριστοτέλους όπου εκεί είδα σε κανένα μαγαζί δεν υπήρχε σταχτοδοχείο πάνω στα τραπέζια που ήταν μέσα στα μαγαζιά και ότι είχα κάποια από αυτά σε κάθε τραπέζι ταμπελάκι ότι απαγορεύετε το κάπνισμα.
Σήμερα, Δευτέρα 21/ 09/2009, για να μάθω γιατί στην Φλώρινα δεν γίνετε κανένας έλεγχος (μήπως είμαστε πολύ μακριά ή μήπως ανήκουμε σε άλλο κράτος τελικά … και δεν ισχύει ο νόμος), πήρα τηλέφωνο:

στην Διεύθυνση Υγείας στη Φλώρινα, από όπου με ενημέρωσαν ότι δεν είναι αυτοί υπεύθυνοι για του ελέγχους και να τηλεφωνήσω στον Δήμο.
στον Δήμο μου δώσανε το τηλέφωνο (23850.44347) της κα. Νεοκαζιώτου η οποία είναι υπεύθυνη για την έκδοση των αδειών για τα μαγαζιά, η οποία μου είπε ότι δεν υπάρχει στην Φλώρινα «Τομέας Ελέγχου Καπνού και Αλκοόλ».
κατόπιν πήρα τηλέφωνο στο Υπουργείο Υγείας στη εξυπηρέτηση πολιτών, για να δω γιατί δεν υπάρχει ελεγκτικό προσωπικό στην περιοχή, από εκεί με παρέπεμψαν στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου.
τηλεφώνησα στον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου όπου η γραμματέας μου είπε ότι να τηλεφωνήσω (μου έδωσε το τηλέφωνο 210.3480904) στο αρμόδιο τμήμα το «Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ)».
τηλεφωνώ στο «Σώμα Επιθεωρητών Υπηρεσιών Υγείας και Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ)» από όπου μου δίνουν το τηλέφωνο (213.3480901) της κα. Φράγκου ως υπεύθυνη για το θέμα.
τηλεφωνώ στην κα. Φράγκου η οποία με ενημερώνει ότι ο «Τομέας Ελέγχου Καπνού και Αλκοόλ» έχει συσταθεί μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ότι υπεύθυνοι για την Φλώρινα είναι ο τομέας της Θεσσαλονίκης και μου έδωσε το τηλέφωνό τους (2310.254600) για να ρωτήσω αν έχει γίνει κάποιος προγραμματισμός για έλεγχο στην περιοχή μου.
τηλεφωνώ τέλος και στον «Τομέας Ελέγχου Καπνού και Αλκοόλ» της Θεσσαλονίκης από όπου ο ελεγκτής (όχι κάποιος γραμματέας ή κάποιος άλλος), αφού του εξιστόρησα το τι συμβαίνει μου είπε ότι δεν έχει φτάσει το φαξ με την καταγγελία μου ή καταγγελία κάπου άλλου για την Φλώρινα και γι’ αυτό δεν έχουν έρθει για έλεγχο και με συμβούλεψε να ξαναπάρω τηλέφωνο στο 1142 να τους πω τι συμβαίνει και να στείλουν το φαξ όσο ποιο γρήγορα γίνετε γιατί χωρίς έγγραφη την ονομαστική καταγγελία δεν μπορούν να κινηθούν.

Τα συμπεράσματα δικά σας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ